Nově také nabízíme záložky do knih ve formě ručně kreslených mandal. zobrazit záložky
Při nákupu v hodnotě 2.000,-
a více, Vám neúčtujeme dopravu.
zavolejte nám:
+420 776 888 626
napište nám:
info@zamecke.cz
navštivte nás:
Kamenná prodejna
Pernerova 1, Choceň
zobrazit prodejnu na mapě
Vaši objednávku vyřídíme a na Vaši adresu odešleme na dobírku do čtyř pracovních dnů od přijetí objednávky. Při platbě na náš účet expedujeme knihy do čtyř pracovních dnů od připsání Vaší platby na náš účet. Vaše platba na náš účet by měla proběhnout do čtrnácti dní od objednávky zboží. Jestliže v této lhůtě platbu neobdržíme, vyhrazujeme si právo objednávku stornovat.
Pokud si budete přát vyzvednout si objednané knihy v našem kamenném obchodě v Chocni, budeme Vám je rezervovat po dobu jednoho týdne od přijetí objednávky pokud si budete přát delší rezervaci (maximálně jeden měsíc), sdělte nám, prosím, toto Vaše přání e-mailem popřípadě doplňte požadavek do našeho kontaktního formuláře při objednávce. V případě, že Vámi objednané knihy nebudeme mít okamžitě skladem (taková možnost může nastat pokud si Vaši knihu objedná nějaký jiný zákazník bezprostředně před Vámi), budeme Vás kontaktovat s návrhem na řešení situace, s největší pravděpodobností nebude problém knihu obratem doobjednat u nakladatele s mírným posunutím času expedice, v případě, že knihu již nebude možno u nakladatele zajistit, dočkáte se od nás upřímné omluvy a informace o tom, zda nakladatel chystá dotisk a kdy tak hodlá učinit. V případě chystaných titulů jsou uvedené ceny pouze orientační a přesné ceny jsou stanoveny v den vydání titulu. Pro zjištění aktuálních cen u chystaných novinek nás kontaktujte
Zákazník našeho internetového knihkupectví se zavazuje udat správnou poštovní adresu, na kterou máme knihy odeslat. V případě, že se nám bude zdát udaná adresa pochybná, nesprávná, či podezřelá, budeme Vás kontaktovat na Vaši e-mailovou adresu. Pokud se nedočkáme do tří dnů odpovědi, budeme nuceni objednávku odmítnout.
Zákazník se zavazuje objednané knihy převzít a zaplatit, včetně expedičních poplatků, v případě opakovaného nepřebírání zásilek si vyhrazujeme další objednávky zákazníka nepřijímat.
Pokud zákazník nepřevezme dobírkovou zásilku, můžeme zboží poslat znovu, ovšem pouze po předchozí zálohové platbě na náš účet. Zákazníci, kteří opakovaně nepřebírají zásilky zařazujeme na náš interní blacklist a nemají možnost platby dobírkou ani v případě jejich dalších objednávek. Jejich další objednávky budeme vyřizovat pouze v případě zaručené platby, to jest při platbě převodem předem.
Vaše osobní údaje nikomu nepředáme ani neprodáme. Zákazník, který vyplnil formulář a žádnou objednávku neodeslal, má právo písemně požádat o výmaz jeho osobních údajů z našeho systému a to písemnou žádostí, doručenou na adresu knihkupectví.